quarta-feira, 11 de fevereiro de 2009

Poliglota

Per dir la veritat, Albert, ja ho havia pensat. Vaig veure botelles de Cava al supermercat i vaig fer una foto pensant en escriure alguna cosa per volsaltres, pero encara no vaig tenir temps de penjar-la per aqui. Pero moltes gracies per la teva visita e petons a tothom.

Resposta ao comentario que um amigo meu de Barcelona deixou no último post (agora em Portugues):
Para dizer a verdade, Albert, ja tinha pensado nisso. Vi garrafas de cava no supermercado e tirei uma foto a pensar em escrever-vos alguma coisa, mas ainda nao tive tempo de postá-la. Muito obrigada pela tua visita e beijos a todos.

2 comentários:

Unknown disse...

mersi wapissima ;)...
tot un plaer llegir català al teu blog ^^ jejejej...
Molts petonets des de Barcelona!!
X cert, ho has escrit amb un català perfecte eh!! :P

Unknown disse...

e ingles, nao?